2010. június 30., szerda

Extrém





A kerti szezon közepére erősen megkopott a kesztyűm, de még mindig véd, a rózsák nyári igazításához sem használnék mást. Noha kevésbé szellőzik, mint a textilkesztyűk, a hetek óta nyirkos kert gyomlálásakor sem ázik át. Talán egy szezont bír ki alapos igénybevétel mellett, amivel egy új kert kialakítása is jár. 30 °C-on mosom.

Nem tudom roncsmerüléskor, nehéz munkagépekhez használva vagy extrém-sportoláskor is ugyanennyire feslésnek indul-e, de bizonyos, hogy a kertészkedés valamennyihez mérhető.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!

    A "kékszínű" Zinniánk bizony lilán virágzik. Igaz viszont, hogy szép lilán. A fekete szegfűm is virágzik. Az igazán fekete, némi fehéres cirmossággal, ahogy a kép is ígérte. Legnagyobb örömöm a különleges színű növények kategóriájában, hogy a kalandos úton hozzám érkezett kis fekete bokor szépen fejlődik. Több magot is elvetettem, majdnem mindegyik kikelt, néhányat kiültettem, néhányat cserépben tartok. Mivel sajnos semmit nem tudok a téltűréséről, tervezem a cserepeseket fagymentes helyen tárolni. Ha a szabadban véletlenül kitelelne, akkor levelet írok és a cserepesek közül egyet átadok Neked, ahogy ígértem.

    Üdvözöl: Johan Éva

    VálaszTörlés
  2. Szervusz, Éva! Szép lehet már a kerted a sok-sok virággal. Külön öröm, ha a különlegességek is kikelnek, ha pedig téltűrőek, még nagyobb az öröm. Már én is ültettem ki a tavasszal küldött magokból kelt palántákból, és alig várom, hogy a virágokat is láthassam. Köszönöm a kedves felajánlást! Küldesz képet a virágokról mailben?

    Minden jót! Eszter

    VálaszTörlés